Börjjar Bli Liite Bättre..

Japp, trodde att jag va frisk igår, men så va det inte..!


Jag hade liksom försökt få tag i nån som ville hitta på något roligt, men inte hittat någon.. Och tur det - att jag inte hittade någon alltså.. 


 Fick efter ett tag en fruktansvärd huvudvärk och halsontet blev bara värre och värre.. :S Och andas kunde jag nästan inte heller.. Sen fick jag helt plötsligt feber också..! Usch o Fy säger jag bara..!


Men det fick bli en sitta-framför-tv:n-och-ligga-i-sängen-hela-dagen-dag igår.. Ytterst tråkigt, måste jag säga..


Lite senare på kvällen så hade lillebror Lukas och hans kompis Viktor varit över hos grannen och lånat Avatar :) Så jag satte mig och kollade på den med dom :) Kan ju säga att febern bara blev värre.. ;( så jag såg typ en trekvart på filmen, gick till köket, gjorde iordning något varmt att äta, åt det, gick och la mig på min säng i typ en och en halv timme.. och tillslut gick jag till TV:n och kollade på slutet av filmen..? Är ju bara såå normal ibland ;)


Vaknade i alla fall imorse och kände att jag faktiskt mådde lite bättre, men halsen gör fortfarande lite ont, och huvudvärken kommer tillbaka då och då.. Suck..!
Och idag som skulle bli en HELT PERFEKT DAG !! :D <3


Det är 25 grader ute.. Solen skiner.. Asså hur underbart som helst..! Men jaa, med lite feber, halsont och hejj dundrande huvudvärk får vi väl se om jag lyckas kravla mig ut något idag ;) Haha, x) <3

 
 Tycker personligen att solen kan ta och flytta in i mitt rum just idag ;)
                                    


                                  Va ska ni göra idag förresten ? :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0