en GLAD dag (:

idag har varit en trött men ändå en GLAD dag, med mycket skratt. Visserligen skratt om ingenting men ändå skratt :D

Kom till skolan som vanligt, gick in i klassrummet som vanligt, men när jag gick bakom Emelie Odebäck så säger hon :

Emelie: Julia! Jag drömde att du va gravid..
(
jag hörde inte att hon sa drömde, utan tkte hon sa GLÖMDE)
Jag: *lägger handen på magen* va? är jag?

Haha, själv vet man itne om man är gravid eller inte.. Men blev försäkrad om att jag inte va dt ;) Min mage kommer inte börja växa på ett tag ;)
Men, det läskiga med det är att jag också drömde det..! Att jag va gravid alltså..! Sjukt konsigt..? ;s

Sen jaa, dagen har ju varit lite annorlunda.. på rasten satt jag och issa inlåsta på en toalett och gjorde ingenting, elr joo, jag knycklade ihop lite toalettpapper till en boll och försökte pricka ett hål i taket, lyckade fakktiskt en av alla sjuttioelva gånger jag försökte ;)

Sen typ anne på luchen ? haha, aldrig garvat så mke i hela mitt liv x) <3

aa, sista lektionen gjorde jag mitt fysikprov, och fick VG..! ööh.. jaa, jag är stolt ;) <3 Haha xd

Typ hem, träffa fanny på bussen, och jag kan ge riktiga bitchclap med tidnignar :D haha, stolt.. IGEN ! ;)
Och, fanny gumman, jag lider me dejj, eeoow - S-K-A-B-B..! xd <3

Imorrn blir dt att träffa fanny igen (: och sen dra på öppet hus i almunge skola ;) Kul kul, får se om jag går på sexornas eller sjuornas ? :D <3

Ajja, Ciao ! ;* <333'

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

hahahahah , men din mobil var ju intressant x'd & jag hade glömt bort att jag tuggade ;o <33

2010-05-11 @ 16:24:09
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Fanny

Älskar dej Storasyster :) <3

2010-05-12 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0