en UNDERBAR dag med UNDERBARA människor

.. självklart gårdagen jag snackar om :D

Helt enkelt en underbar dag rakt igenom, :D

Först skola;

Riktigt rolig dag ;) Älskar ju tisdagar, det är dom skönaste dagarna med riktigt chill lektioner ;p Började me matte, men missade halva eftersom att jag försov mig, haha ;) Sen typ textil, och som vanligt så garvar man alltid lika mycket på dom (: Den här gången hade Judith och Anne fått flr sig att mina shorts skulle bli trosor eftesom att jag hade klippt dom för korta, sen kommer fröken och bah; Julia, dom där måste vi förlänga.. annars kommer det att bli trosor..!

Asså typ dog av garv x) Sen va dt Idrott och vi va typ i lilla gympasalen och hoppade höjdhopp o lyssna på musik, jag, anne, issa och sara (?) hade våran dans grejj, sen kom hon in också, haha x) Sjukt mke skratt då också..! Lunch.. och efter dt sísta lektionen - Svenska, och även den va riktigt chill ;)

Efter det bar det av till stan me anne, typ hon köpte en foundashion och jag gick runt och ville ha glass ;)

Buss till Almunge me alla ;) Jag, Fanny o Jossan drog till Almunge Skola som skulle ha öppet hus.. (:

Typ kom dit o träffade allt folk, efter nån timme drog jag, jossan o simon till ICA och köpte 'mat' x) <3 Haha x') <3

Sen drog jag o fanny o kolla på sexornas vårshow och ni tjejjer me hattar ;) ni ägde skiten ur alla andra ;)<33

Jaa, sen drog jag o fanny till den andra vårshowen, haha, asså aldrig garvat så mke ! x) <3 Fröken Normal, haha min och whilles humor ! x) <3


Och Whilliam Brandin - det va inte jag som tafsade på din röv första gången ;) <3

M
ichis o Nea, ni va sjuukt duktiga (: <33


 Bilderna går inte ladda över till datan -.-' så dt får bli ännu ett bildlöst inlägg, Suck..!

aa, dt va väl typ gårdagen ;) <3

Pussi Kramii, (a) <3

 


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Hahahaha , jag lovar att det skulle blitt trosor ;)<3

2010-05-12 @ 18:44:30
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0