.

Jag och julia hade det riktigt mysigt faktiskt ;)

Typ vi badade i poolen och sen drog vi hem till mig och duschade o fixade oss, käkade.. sen drog vi typ till konsum och träffa lite folk (: <3 Kul kul.. :D

Typ efter ett tag tänkte vi dra upp till Fanny, men nope, det va för låångt.. haha xd <3 så vi drog till mormor och morfar istället (:

aa, typ låg o snacka ett tag.. men vi gick i la oss ganska tidigt.. eftersom att vi skulle upp halv åtta idag.. -.-'

Haha, i lekstugan, där vi sov, finns det en dubbelsäng, jag satt i övvre sängen, och julia låg i den undre, då jag lyfter på madrassen i den övre och bah

Jag: Tittut! xd
Julia: Haha ska du inte rapa också ?
(jag hade alltså precis innan rapat fett hööögt, xd)
Jag: Haha, nej nästa gång kommer den bakifrån istället, haha!
Julia ligger tyst i typ en minut och sen börjar hon as garva.. xd haha, BLONDIIIE xd <3

Imorse vakna vi när klockan ringde vid halv åtta. Men vi gick upp typ tio över ;p gick in till huset och fixade oss och lite sånt, o sen tog vi me oss frukost ner till stuga, käkade den på fem minuter.. hoppade in i bilen, fick vända och hämta mitt busskort.. och aa, lämna av julia.. och det va typ allt xd <3


sötnos som käkar frukost ((: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0