F R I I D R O T T S D A G ! :D

Hejsan alla fina därute i universum, ? x) <3

Typ friidrottsdag på Studenternas IP idag ;p <3 Va faktiskt riktigt chill.. (:

Fast asså när jag skulle åka in till stan,asså typ fett pinsamt, jag kommer i värsta tränings saken o nästan helt osminkad, o alla andra på bussen va typ helt fixade ? ;o xd

Haha, sen palla jag inte gå från stationen till IP så tog bussen me Jossan , <3

haha, på bussen;

David; Julia, vart ska du?
Jag; haha, studenternas.. x)
David; ööh ?

*typ en halv minut senare*
Wille; julia, vart ska du ?
Jag; studenternas, hah, jag pallar inte gå.. xd
Wille; haha

Haha, fett pinsamt ;o <3 Men lat som jag är så är bussar väldigt bra (y)

aa, kom till studenternas, o när jag kom vid typ tjugo i åtta va dt typ heeeeelt folktomt överallt ? Men sen kom typ alla.. xd

Typ 1000 meter va det värsta jag gjort i hela mitt liv ;o asså jag va fett förkyld, o man typ dog av värmeslag.., seriöst nog den första soliga o varma dagen på studenternas me skolan ;o annars brukar det typ vara skitkallt eller regna.. Men inte idag.. (:

Har fått fett mke färg idag också ((: <3

Och så har jag invigt den nya bikinin och tagit premiärdoppet i mormor o morfars pool ;)) <3

najjs, najjs, fast asså det va typ 22 grader i poolen, fast dt va fett kallt iaf.. :o

aa, ni får ha dt bra så länge.. puss på alla ;* <33



~ juliabbergquist ~


Kommentarer
Postat av: S O P H I E , lillasyster.

syster, måste bah fråga en sak? x))

varför är det alltid mina ex som snackar me dig? HAHA kommer ihåg kev hela tiden förr. och nu David och wille x'D<3

HAHAHAHA! ja dör :p<3333333333

2010-05-19 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0