Fanny ♥

Åkte hem en lektion tidigare idag för att jag var så fruktansvärt yr i huvudet (?)
Drog me Anne till tandläkar'n också och sen så fixade jag hemlisar till imorgon (; <3

Tog bussen hem och när jag ska gå av i Almunge så ser ajg fanny längst bak i bussen..! Tycker personligen att jag kunde ha sett henne tidigare så att jag kunde suttit me henne o haft det ruuhligt ;) Men hade det ju kuligt me Nadja och Gabrielle längst fram också ;p <3

Men iaf.. drog hem til fanny oc vi käkade goooda mackor sen så typ satt vi o kolla tv med gulligaste Saga och Sehra (stavning?) :D <3


älskling ♥


jag älskar dejj ♥


♥ tröjjan ♥ och den luktar fanny.. fett gotti ;) <3


hade lust att slänga in denna bild oxå ;) <3



~ juliabbergquist ~

Kommentarer
Postat av: Fanny

JULIA SA INTE DEN BILDEN LÄNGST UPP ;@



ofta jag luktar gott (A) :D <3

ÄLSKAR DEJ ! <3

2010-06-02 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0