Friskuus, o Sophie , ;p <3

Japp, nästan helt friskuus nu, nu är det bara den där förbaskade förkylningen som ska bort.. ;) (hah, förbaskade xd )

Iallafall, har ju varit värsta sommar ute idag..! Så har typ legat o solat hela dagen.. Grymt skönt !

För nån timme sen ringde Sophie o undrade om jag ville hänga me ut på promenad.. och jaa, det kunde ju vara mysigt ! :D <3 Liksom få gå o bränna bort lite fett och snacka me nån man tycker riktigt mke om.. - klockrent !

Tänkte först gå hagby runt.. Men när vi insåg att vi aldrig skulle orka det så kom vi på att vi skulle gå till Gullhagen o sätta oss där istället (: Men vi kom inte längre än till busshållplatsen typ där vid det där ålderomshemmet och SBU, o kom på att jag saknar SBU fett mke..! ;( <3
Satt där o snacka i typ en kvart, sen blev lillskiten bajjsnödig..? Så då drog vi hem till henne istället.. :) Typ va där i en halvtimma, sen drog jah hem o käka o aa, typ inte gjort så mke mer idag..

Men tkte att det skulle sitta fint me lite bilder så, aa ;)

Bild från SBU.. Haha, kommer ni ihåg den sjukt roliga kvällen brudar ? Haha, Sophie blev en fontän som sprutade saft, o antingen va det jag eller fanny (kan ha varit båda ;p ) som skrattade så mke så att bullarna vi hade i munnen for rakt över bordet, x) <3 Och vi käka typ fem skitstora bullar var `? ;o <3 MINNEN !, :D <3



Jag o Sophie förra sommaren ;p <3




Kyssen' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0