Godmorgon! :)

Va väldigt längesen jag la ut ett godmorgon inlägg känner jag ;) Så kanske dags för det nu :)

Sitter och käkar frukost nu och kan för första morgoen  på väääldigt länge äta i lungn och ro.. i fem minuter till ser jag på klockan, men det är mycket för en som annars absolut inte hinner äta frukost ;p

Mår inte riktigt bra idag heller.. känner mig fortfarande yr occh huvudvärken släpper inte.. SUCK..! Men ska ändå snart cykla till bussen som tar mig till skolan! Kanske för att jag och anne har väldigt viktiga grejer för oss på slöjden ;) och kanske för att jag inte orkar vara hemma..

Nej, nju ruusar tiden iväg och jag måste hinna käka upp frullen ;)


jag just nu ;)

Pussar och mera Pussar

~ juliabbergquist ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0