i gotta feeling, that tonight gonna be a good night..

..en natt med god sönm ;) Taha, xd <3

Usch.. trött, men med en rolig dag i baksätet och en blivande bra dag drar jag mig nog mot sängen snart ;) <3

Idag har varit en sjukt rolig dag med hur mycket skratt som helst och imorse efter första lektionen så fick jag (med lite hjälp av barck) för mig att man slaktade grisar på det viset att man stoppar in en såndär kontakt som ska sitta i ett eluttag i grisens tryne och så sätter man på så att grisen får elstötar så dör den, värsta smarta slaktningsgrejjen ju ;o Haha  sen fick jag det där med kontakt-i-näsan grejjen på hjärnan så då kom ju den grymt smarta julia bergquist på att hon skulle testa stoppa in en brödrostkontakt i näsan och testa rosta bröd.. xd Men som tur är är våran brödrost orörd, från min näsa x)) <3

Imorrn är det tisdag vilket betyder den mest chilla skoldagen i veckan.. vet att jag sagt det fötut men ojj vad jag gillar tisdagar ;) Och dagen blir ju inte direkt sämre av att man klockan halv tre vid max trappan på Stora Torget ska träffa sötnosen Julia (: och om jag fattade rätt även Gullungen Fanny (y) OCH ar varit och lånat morfar's busskort så att jag inte behöver åka hem senast fem :D <3

ajja, puss och godnatt ;*



~ juliabbergquist ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0