jesper niklasson är en rolig typ.. ;)

Taha, har suttit och snackat me jeppe på msn och blablabla.. vi satt o snacka om nåt typ helt seriöst och så helt plötsligt, han bah; är du byxmyndig ? haha xd <3

Och jag o jeppe har världens näst skönaste humor.. x) För världens skönaste humor är julia&julia 's humor.. STOR TUMME UPP ! (y) <3 Haha, xd <3

Ajja, ska upp o kolla på tv.. och typ går nog o lägger mig ganska tidigt eftersom att jag tänkte hinna göra en hel del skolgrejer innan jag drar till Stockholm me tx imorrn (; <3'

Ska se också om mamma vill komma och sova på en madrass på mitt golv.. allt känns så ensamt just nu.. :/ <3
Men man vänjer sig väl ? Hoppas på det :)
Och jag är INGEN morsgris.. för er som tror det (; Bara det att jag hatar att känna mig ensam på kvällarna.. asså jag får vääääärsta tvångstankar om allt.. måste gå och kolla på att det inte sitter en gubbe i garderoben och aa.. allt sånt man trodde när man va liten.. ;) Och ibland kommer det tillbaka.. Fett pinsamt att jag skriver ut det här i bloggen ? Haha, x) Känner på mig att ganska många kommer mobba sönder mig effter det här x) - delvis min lillebror ;p haha x) <3


~ juliabbergquist ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0