Just Nu: gillar jag rektorn.. (x

Haha, japp.. Våran studierektor gillas väldigt mycket just nu.. x)

Imorron drar textilprofilen till stockholm vid tolvtiden för att trycka vet-inte-hur-man-stavar-det-så-jag-skriver-inte-ut-det-i-bloggen x).. Jag och Anne har sytt helt likadana tröjor.. och först var det tänkt att vi även skulle trycka likadant tryck men icke sa nicke.. det blidde ändrat idag ((: Imorgon ungefär vid klockan sex är min SVENNEBANAN tröja klar ((: <3 Hihi..

Jaja.. vaarför jag idag gillar våran studierektor kanske ni undar, där bakom era dataskärmar? ;) '

Joo, vi textilare ska ju då till stockholm imorgon men skulle egentligen inte få nån kompensation för det ? :S jag, Anne, Anton och vår textillärare Ingrid gick med bestämda steg upp till rektorn under våran textillektion idag (:  Ingrid förde fram vad "vi" ville ha sagt och att vi ville ha kompledigt imorgon tills vi ska åka vid tolvtiden ;p Och vi tre elever som va m stod där och höll med och nickade och inflikade det som Ingrid glömde säga.. (: Haha, och jaa! Vi fick vår vilja igenom ;) Även om en viss lärare, och även rektorn inte tyckte så jättemycket om det.. Men vår rektor sa att vi hade tillräckligt bra argument  :D Duktiga elver och duktig fröken !! :DD Haha!

Så därför gillar jag rektorn idag (: För imorgon börjar jag skolan kvart i ett på centralstationen ((: Hur bra som helst !! Och för ovanlighetens skull kan jag få sova ut  imorgon när bussen hemifrån går först klockan 12.10 :DD  Allt det här kan förkortas med att : Bakom en dataskärm i ett rosa rum i Sverige, drygt 2 mil utanför Uppsala sitter det en glad, mycket glad, fjorton- snart femtonårig tjej och skrattar för att hon ska slippa alla vanliga lektioner imorgon ! Och istället få sova uuuuut ! :D





~ juliabbergquist ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0