Skola SUCK'S..! -.-'

.. o jaa, det gör den verkligen..!

Liksom det är bara inse det, SKOLAN SUUGER..!

 

Sitter nu och försöker plugga på tyska provet men jag blir bara stressad och fattar faktiskt egentligen ingenting, men underbaraste emma erbjöd sig att jag kunde ringa henne om jag behövde hjälp med något till tyska provet imorrn, hon ÄGER på tyska ! (: <3  Så borde kanske ringa henne ? Får se om jag fattar mer sen när jag tagit en av alla mina pauser i mitt pluggande..

 Men orkar inte tänka mer på blugg nu.. Har:

  • en novell som ska bli inskickad idag.. jag har bara skrivit början..
  • ett delprov i kemi..
  • ett omprov i kemi.. (jag har aldrig sagt att jag är bra på kemi ;p)
  • ett tyskaprov..
  • bibelvers (..elr bibelversrepetion, har inte koll på vilket än..)

Asså jag tror att jag går och dör, om det är okj ? Det är liksom bara för mycket..!

Och just det..! Jag glömde ju bort att skriva att jag har fysikprov på måndag också! GrATtiS liksom ?! ;o

Jaja, ska gå och försöka ta en liten paus på fem minuter eller nåt, (: <3

 

 Pussi Kramii  ~ juliabbergquist <3'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0