Spaghetti ;o

Kände att jag va väldigt hungrig när jag vaknade för en timme sen ;) Så gick upp och skulle göra mig en ordentlig frukost för att jag inte ska bli  så värst hungrig i stockholm senare idag.. (:
Först tänkte jag bara ta och värma en Billy's Panpizza i micron.. (jag vet att jag är väääldiigt otnyttig som tänkte käka pizza till frukost.. ;p) men så kom jag på den briljanta ideén att  jag kunde koka spaghetti (: ..

För det första; det tog en timme att koka min spaghetti när den egentligen skulle koka i 8 minuter..
För det andra; den blev skiiiiiit äcklig !!

SKIT SPAGHETTI ;o

Haha, så nu är det lite stresigt så det får väl bli pizza till frukost iallafall.. :/  Haha, men men..



Vad ska ni läsare göra idag ? (: <3          



~ juliabbergquist ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0