Tack Sophie ! <3'

Åkte till skolan idag, men va bara me på första lektionen.. mådde illa och huvudvärken som jag fick igår morse när jag vakna ville inte släppa.. :/ Jaa, jag har haft ont i huvudet i ett och ett halcvt dygn.. Ytterst irriterande måste jag säga ;/ men men..

Hem och kolla på Lejonkungen 2, haha, grymt mysig film..! :D Sen typ kom mamma hem och vid fyra tiden drog jag och syskonen till mormor&morfar, käka där, o sen drog jag och mötte upp Sophie behövde hämta min svarta Washinngton tröja och både hon o jag behövde prata ut lite.. Så skönt att ha en bästavän som man alltid ka prata med !

Det här behöver ingen annan än sophie läsa egentligen..:
När jag kom hem fick jag en 'chock'.. allt var tvärtom emot vad jag sa.. ;( Om du förstår vad jag menar.. Får träffas snart igen o prata en gång till..!


Vi drog till klappis o satt där o pratade lite.. UNDERBART.. ja,så stavas det ! :)

Tog lite bilder, men orkar verkligen inte lägga upp dom just nu.. har hänt så grymt mke på en och samma dag.. så här tar nog blogginlägget slut ;p

Ni får ha det så bra ! ;) <3 


~ juliabbergquist ~

Kommentarer
Postat av: S O P H I E

hjärtat? vi träffas imorgon, fast jag har träning till halv nio. men vi får fan träffas då också, sen har vi hela jävla fredags nattan på oss också,!

älskar dig bästaven, hur är det? ://<33333

2010-05-25 @ 15:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0