Trååååååååkiiiiiiiigt..!

Asså dagen va perfekt planerad, jag skulle va me sophie, och eftersom att jag låg i sängen hela dagen igår och plågades av min överdrivna förkylning o sjukigt ont i halsen så va det här nåt som jag verkligen såg framemot..

så jag ringde sophie för en timme sen eller nåt..;

Jag; Hej, skulle vi göra nåt idag elr ? :D
Sophie; Ööh, asså jag sitter på bussen påväg till Länna med Lina, jag trodde du skulle va sjuk idag oxå, för när du är sjuk så är du typ sjuk i huundra år ;o
Jag; Men jag lovade ju att bli frisk till idag..
Sophie; mmh, förlåt, men vi kan träffas en annan dag :D

Haha, damp, pms och adhd är typ bara förnamnet på vad jag fick..! Haha, x)<3

Och typ alla andra är borta eller gör nåt annat.. Jag kommer döö av tristes idag.. så nån som vill göra nåt ? KOMMENTERA då ((: <33


 

Ciao ! ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0