Tröööött -.-'

.. så sjukt trött, känner att det blev lite för mycke plugg igår.. suck..!
Men
nu är det mesta avklarat, har ju trots allt varit duktig flicka och gjort halva tyska provet, ett delprov i kemi och ett omprov i kemi, xd <3 Däremot om det gick bra eller inte är ju en annan sak..! ;o x'p

Imorgon blir det ingen skola, ganska skönt faktiskt.. Blir uppdrag indien istället ;p typ uppdrag dagsverke..! Jag och lillebruurh ska tydligen olja trappor utomhus här hemma, så fint väder tackar man inte nej till..! :D

Ska bli såhäääär skönt att för en gångs skull få sova ut imorrn..! :D :D

Anne..
varför kom du inte tillbaka till skolan för din lilla skitunge ! ;o jag och issa behövde ju snacka !  ;o eller, jag behövde berätta en sak, och issa skulle stå brevid och skrika och skratta och fylla i sånt som jag glömde säga (eller så va dt tvärt om..) men under heela kristendomslektionen satt jah och issa och stirrade på klockan för att du skulle komma tbx ;o

Och Anne du övergav mig på geograin ;o issa ritade med permanent (stavning?) penna på min kind (och jag ritade på hennes, men ändå..)

hah,  xd <3

Men nu är mina ögonlock för tunga, så nu vntar sängen, xd haha xd <3

Ciao ! ;* <3


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Men haha ! xd dom sa faktiskt att det bara skulle ta en timma, men sen tog dt typ SÅHÄR lång tid & dt vita rummet var läskigt & jag saknade verkligen er & ... GAAH !:o <333

2010-05-08 @ 19:21:09
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0