Trötter på besök !

Jaops, Trötter är på besök hos mig idag ! :/ Skit Också !
Usch är så fruktansvärt trött så det finns inte..!
Satt och pluggade igår kväll och försökte skriva färdigt alla svenska uppgifter OCH plugga till religionsprovet som jag har idag..

Gick ju inte så bra trots att jag la mig vid halv tolv och inte halv nio som jag egentligen velat.. Usch är så trött nu för tiden.. Kanske beror på upptäckten jag och Anne gjorde igår när vi skulle gå över vägen till Centralstationen i Stockholm ?
Har iallafall kvar novellen och en till bokrecension som ska skrivas.. Oc provet lär nog bli omprov ;)
Gick i alla fall upp halv fem idag för att jag glömde skriva om Walter Scott igår.. Och jag looovade Anne att jag skulle vara färdig med den och även vara i skolan idag så att jag kunde redovisa Walter Scott på svenskan me henne ! ;)
Så nu är den gjord också..! Skönt! ;p

Har ju bara sovit tre och en halv timme inatt så försöker väcka mig själv med jordgubbste.. Vet inte om det riktigt funkar men toaletten blir välbesökt om man, som jag, druckit typ 5 koppar ! ;) Haha x'))

Nääe nu måste jag gå och sminka mig och byta om till något annat och inte sitta framför datan i tjocktröja och mjukisbyxor.. :p




~ juliabbergquist ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0