1 April

Dom har gjort det igen! Sara & Issa är välrdens bästa aprilskämtare!!

I tre år har dom två mupparna lurat hela (elr så gott som hela) klassen på sina aprilskämt. I sjuan var det att alla skulle betala in 100 kronor för att datorer och sånt hade blivit stulet.. I åttan skrev dom med rektorn ett nytt schema som var så värdelöst så det finns inte.. Och iår.. Så skulle vi tydligen till en moské. Hahahah! Liksom, livets ord till en moské ..? Njaa.. Skulle inte tro det, va? Ändå gick alla på det !

Även fast jag visste om att moské -grejjen bara var ett skämt så lyckades S & R lura mig rejält. I klassrummet innan vi skulle till moskén så samlades hela klassen och S & R berättade att det var ett skämt, men att dom hade bakat muffins som hela klassen skulle få. "Åh! Vad snällt!" var första tanken, men när jag stoppade in en STOR tugga muffins i munnen och började tugga höll jag på att spy.. ÄCKLIGASTE MUFFINSEN JAG NÅGONSIN ÄTIT! Efteråt fick jag veta att dom haft i chili, ketchup, senap, brunsås och massa annat äckel, där rök dom muffinsen i papperskorgen;)

På våra bänkar hade vi även fått ett kuvert och i låg det två papper -ett papper med massa text och ett schema - dom två tidigare skämten.

GRATTIS Sara och Issa som för tredje året i rad lyckats lura 20 pers!! :D

Men det roligaste under hela dagen var ändå att både jag och Judith visste om att vi inte skulle till en moské på riktigt men vi visste inte att den andre visste så hela dagen har vi gått och snackat om det för att få den andre att verkligen bli grundlurad! Haha!
"Tycker du att det ska bli kul att åka till en moské?" "Jaduu, Judith, snart bär det av till moskén" Osv. osv.

Så när vi senare fick reda på att båda två vetat om det från början var vi ju tvungna att gratulera varandra till ett grymt skådespeleri;)
Oj, vad jag trodde Judith trodde att vi skulle till denna moské. Hihihi!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0