12 April 2011

Hallojsan!

Har varit världens näst virrigaste person idag för virrigaste personen idag har varit Anne - min egen lilla virrhöna ;)

Hur som, har varit en chill dag. Fast sista lektionen så höll jag på att dö. Sockret i min kropp tog slut så på textilen bara satt jag och var yr i huvudet och sa massa knas saker. Aa, yrade helt enkelt;) Sen satt jag och skakade och fick humörsvängningar som in i himlen. Först satt jag och asgarvade och 15 sekunder senare höll jag på att börja gråta för att jag inte orkade gå till min symaskin. Ojoj!
Som den sockerberoende jag är så är det inte så populärt när allt socker och all energi helt plötsligt försvinner ur min kropp. Men när jag slutade så träffade jag min lillasyster och hon hade en halstablett som smakade hallon. Den blev dagnes räddning!

Jaja..! Pappa fyller år idag (GRATTIS!) så mormor & morfar har precis kommit över på middag. Så ska väl gå ner till köket och äta med dom:)


P U S S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0