25 grader ute, snart är sommaren här!

Hej alla fina!

Har varit en helt underbart glad dag idag! Jag har varit på helt fantastiskt bra humör, haft chill lektioner och solen har skinit, skint? nej hur säger man? Aa, solen har lyst hela dagen iaf;) Och.. det har varit 25 grader ute! Rena rama sommarvärmen, hur underbart ?
Dagen har spenderats med Anne mestadels och ni kan ju ana hur mycket skratt det blir då. En hel del kan jag då tala om för er som inte redan listat ut det:)

Efter skolan drog jag ner på stan med Anne, vi gick runt och kollade efter skor till henne och sen satte vi oss på en bänk och pratade lite. Så mysigt!


Under musiken då jag & anne satte oss ute i solen och försökte lära oss
spela Jason Mraz's I'm Yours på gitarr. Gick ju lite sådär .. ;)


Anne när vi tog en glass utanför Donken.


Vad har ni gjort idag?




P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0