3 April 2011

Hej!

Var hos mormor&morfar så gott som hela dagen igår. Hjälpte dom med att 'riva' en stuga/hus invändigt.
I gammla hus så är det oftast isolerat med sågspån, u know..? Hur som så var detta ett sånt hus, aldrig har jag skottat sågspån förut och jag lär nog inte skotta så mycket sågspån igen. Någonsin. Vi fick tillslut ihop ca 60 sopsäckar fullproppade med en massa sågspån, och i min mun/näsa/hals var det nog 73 ton. Usch! Men men, det var med på köpet liksom;)
När jag kom hem var jag iaf så trött så att jag gick och la mig och somnade.

Nu idag har det bara blivit en lugn söndag och så fortsätter den nog också.
Ska ta en stoor latte och krypa ner i fotäljen framför en bra film. Och ni får ha det så länge:)




KISS n' HUG !



oldiie piic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0