7 April 2011


Hahahah! Titta vad jag hittade! Sjuukt gammal bild.. xd


Uppdateringen har sugit de senaste dagarna, I know. Men kör lite snabbt nu :p

Tisdag: Drog till Erik efter skolan och vi hade det mys ;) Drog därifrån runt åtta & när jag kom hem snackade jag lite med Anne för det hade hänt massa knas ..

Onsdag: Blev hemma från skolan och sov så gott som hela dagen. Så orkade inte blogga..

Idag: Fortfarande hemma från skolan, har fått sjukt ont i halsen och världens huvudvärk + att jag går som en gammal kärring! Jag har fått så sjukt ont i en muskel i min rygg (HAHA!) så att jag inte kan gå utan att stappla fram och jag måste hålla mig i något hela tiden när jag går. Nejdå, jag är inte 90 och håller inte på att dö.. Absolut inte! Jag tror jag ska skaffa rullator så blir nog allt bra (!)

Nu ska jag dricka kaffe, sakna min älskling och sätta på Kogänget för den har sköna låtar! Puss!


Kommentarer
Postat av: anne '

Stolt fotograf (a)

2011-04-07 @ 20:37:59
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0