abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Schäänixen !

Kom hem från skolan nu och ska ta och göra mig lite mat sen plugga häcken av mig. Och efter det tänkte jag sätta mig framför en dator och blogga lite mer -utan häck! ;)


Btw, jag har blivit en gammal kärring ..! Yes, eller.. jag går som en kärring. Igår på idrotten hade jag ICAA-test och det kändes som om jag inte gjorde någonting men ändå har jag fruktansvärt ont i hela kroppen idag. Kan inte ens gå ner för en trapp utan att det tar fem minuter och gör fruktansvärt ont.. SÅ jag tycker väldigt synd om anne som har gått och lyssnat på mitt gnäll om att jag har ont i låren hela dagen, hah!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag svarar alltid på mina kommentarer ;)

Båda lacken är från HM ;D

2011-04-28 @ 19:10:36
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0