Feel Like I'm Blue


Dagens Outfit, känns lite blå, men det funkar! ;) (bildkvaliten suger, i know, men snart får jag ny dator och bilderna lär bli bättre då!)

Första skoldagen efter lovet idag då! Har varit ganska chill lektioner och det har varit ganska lugnt.. På kemin däremot var både jag och Anne totalt övertrötta så vi gjorde ingenting rätt och dessutom så skulle vi labba tsm (!) Tar det i korta drag, men först och främst så spilldes vårt papper med någon riktigt giftig metall ut (däremot inte vårt fel..) och våra labb slutade i att vi stod och skrattade och var skiträdda för att ta i den giftiga metallen (risken att våra fingrar skulle frätas bort fanns ju, enligt oss..) Som ni säkert förstår blev det ingen lyckad labb!;)

Jag och Anne träffade på Carro och Emelie på stan, satt och pratade med dom ett tag och hade det allmänt trevligt! Sen blev det bussen hem runt halv sex och nu sitter jag hemma och ska plugga! Geografi- och religionsboken åker fram!


P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0