Glad Påsk ! ((;


Häääällu !

Vaknade för ett tag sen och har både hunnit äta frukost, klätt på mig & städat mitt rum! *stolt cheey*

Ska nu ut i solen och försöka bli lite brun.. Sophie som är i Thailand är la' just nu en riktigt pepparkaka så någon måtta får det väl va.. Här ska solas så att jag inte ser ut som ett spöke när hon kommer hem;) Pressa! Pressa! Pressa!

Runt två-tiden drar jag iväg till min kära mormor&morfar för påsklunch och ikväll kommer dom till mig på påskmiddag. Haha.
Usch! Det känns inte som påsk.. För min underbara släkt är inte här! Varje påsk så länge jag kan minnas så har hela släkten firat påsk tillsammans och nu är det bara jag, min familj och mormor&morfar så.. Vet inte vart jag ville komma med det, men det känns tomt att inte ha alla mina underbara änglar till kusiner springande runt i huset:p



Bild från i onsdags. Jag & Natalia




KYSSAR till er underbara läsare !

Kommentarer
Postat av: nattiiz

ta bort!!! :O

2011-04-23 @ 21:05:18
URL: http://hhejnattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0