Godis, Cola & Cheeseballs, jag diggar't !

Hallå i stugan!

Efter skolan idag så drog jag ner på stan och möttte upp Sophie. Vi drog hem till henne, käka godis, cheeseballs och drack cola samtidigt som vi såg på film och snackade. Så härliigt med lite tjejmys!:)

Runt sex tog vi en promenad till stan med en skön braaiize också;) Mysigt, sen satt vi på stan och snackade ett tag tills jag drog hem runt sju.

Sitter hemma nu och ska plugga, har proov imorgon.. Suck..!



Imorgon efter skolan drar jag till älskling och myser! Har inte träffat han på skitlänge så det blir härligt! ♥


Nu tänkte jag fortsätta plugga, annars får jag nog sitta uppe hela natten med min religions bok och geografi häftet framför ögonen;)


P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0