Planer ..

Godkväll människor, hästar, aliens, mamma & alla andra!

Dagen har bestått av att ligga och sola på min studsmatta iklädd bh och tights och sen märka att grannarna har gäster som går runt i deras trädgård, fem meter därifrån ligger jag.. Ööh.. trevligt? Njaae.. Dom skrattade åt mig, haha!

Men iaf, hela dagen har jag varit så sjukt sugen på att dra in till stan nu ikväll, sitta i stadsparken med en massa fina vänner och äta godis & vindruvor, haha! Men.. jag sitter hemma ändå.

Däremot blir morgondagen så mycket roligare och mer händelserik! Ska möta upp mina fina vänner Natalia och Anne runt 1 imorgon och vi lär glida runt på stan och ha det trevligt som vanligt;)
Var grymt längesen jag träffade Nattiz, vi bråkade ju för typ ett år sen. Men vi glömde bort vad vi bråkat om och kom på att det var ganska töntigt så.. Vi blev vänner igen! Haha, sjukt!


Helsjuk från min & Annes hel freakade fredag !

P U S S


Kommentarer
Postat av: anne '

jag har en lång tunga ...

2011-04-25 @ 19:20:41
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0