Partysugen Cheey

Jag är så fruktansvärt partysugen just nu! Vill ut och röja!

Meen mina extremt underbara partycheeyer är ju inte partytillgängliga.. Sophie är i Thailand, Anne är med sin pöjjk och dom vill jag inte störa med att komma och röja (aldrig! Jag gjorde misstaget att ringa och störa dom! DET GÖR JAG INTE IGEN! Haha!;)) Och alla andra partymänniskor orkas inte få tag i för dom lär redan vara ute och festa häcken av sig!

Så istället tänker jag nu sätta på en film och gråta över alla dessa lyckliga slut.. Eller njaae.. Men film blir kvällens lösning !

P U S S

Bilder från en underbar röjar kväll i sommras!

Fanny, jag & Sophie

Coola Brudar (y'     , Fanny & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0