2 0 1 1

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajamensan, hemliiis :*

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, ett

 


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Inget jag kommer på just nu, men det finns absolut saker jag vill göra om osv osv.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
5 april

8. Vad var din största framgång 2011?

Oj, jag kommer inte på någon just nu faktiskt


9. Största misstaget?
Helt klart en dag i mars då jag trodde mer på en person än mina närmsta vänner. Fick sota för det senare... 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk -JA , Skadat mig- NEJ

11. Bästa köpet?
ALLT GODIS ! Hehe, nejdå men high heelsen jag hade på galan var var ett av dom bättre köpen!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
GODIS helt klart!
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommaren 2011 !!  

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Rihanna - California King Bed, Dani M: s låtar typ 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :D

16. Vad önskar du att du gjort/varit mer?
Mer självsäker hehe, & tänkt efter lite mer innan jag gjort vissa saker!


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit med en speciell person haha!

18. Hur tillbringade du julen?
Familje, mormor & morfar

19. Blev du kär i år?
Ja

21. Favoritprogram på TV 2011?

 OC !

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Kanske inte hata, men ogilla - JA

 

23. Bästa boken du läste i år?
Hur kär får man bli, BÄSTA

24. Största musikaliska upptäckten?
oj ..

25. Något du önskade dig och fick?
Mycket :')

 

26. Något du önskade dig men inte fick?
Mycket det med  

27. Årets bästa film?
18 year old vir**n HAHA!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Familj  & släkten

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Använt huvudet lite ;)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Början av 2011 -fjortis, slutet -snyggaste ;)

31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna!

3. Vilka länder besökte du?
Lettland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0