4:e Advent

Hej sötisar!

H
ar inte kunnat blogga idag då mitt internet har legat nere. Hmm..?
Hur som, åkte till LO imorse med familjen och sen åkte vi vidare till Sigtuna och fikade på ett jättemysigt café! Min bror tog lite bilder så dom kommer in lite senare när jag fått över dom till datorn :)

Ska lägga mig i min säng och ta det lungt med musik i öronen innan jag har tid hos mammas frisörsalong ;) (Har faktiskt bara varit hos frisören en gång & det var när jag var tärna på min mosters bröllop & skulle få en dösnygg frisyr, hihi annars är det mammi som klipper mig)

En vecka kvar till julafton också, och det har precis börjat snöa. Det blir bara bra! 


MYS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0