Fixar & Trixar

Hej sötisar!

N
yårsafton idag. Sick! Tänk att 2011 snart är över, hehe. Mycket minnen av det här året som kommer leva kvar forever *blink*

Ikväll har min mamma & moster 70års fest (mamma fyller 40, moster 30) så hela släkten kommer + några till kanske. Vet dock inte vad jag ska ha på mig och festen börjar om 5 timmar (!) Får ta & rota igenom garderoben & se ifall jag hittar nåt. Temat för kvällen är glitter så får se vad som passar.

Ska fortsätta städa nu, kanske hjälpa till att duka & lite så. Men jag lovar er mer uppdatering snart! 


Bild från inatt när humorn var NOLL för Christofer (mosters man), Lukas & moi. Ihopväxta ögonbryn för hela bunten!

puss babes!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0