Godmorgon!

Godmorgon!

V
äckarklockan väckte mig för bara några minuter sen & jag är jättetrött! Drämde jättekonstigt... Blev misshandlad av en busschaufför för att jag sa att han skulle stanna på en busshållplats han åkte förbi, hmm..? Drömmer alltid konstiga drömmar, som för något år sen när jag drömde att min kompis var gravid och födde en falukorv? På dopet hade falukorven på sig en blommig klänning och började sjunga jag vill ha blommig falukorv till lunch...? HAHA!

Hur som så ska jag dra mig ur sängen nu, börja gör mig iordning och ja ni fattar.

puss sålänge :*


Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

HAHAHAHA, falukorvsdrömmen ! En klassiker !

2011-12-21 @ 16:24:56
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0