Hakuna Matata

~ Inga bekymmer man är lycklig var dag Det är en härlig frid Hakuna Matata

G
odmorgon!! Sovit gott inatt?? Själv kan jag inte säga att jag gjort det, min syster väckte mig kvart över fyra inatt för att strömmen hade gått & hon var rädd för att gå på toa i mörkret. Efter det vaknade jag flera gånger av att jag frös & när jag gick upp imorse så fick jag veta att strömmen varit borta fram till nio. (Alltså hade inte elementen varit på på hela natten, inte konstigt att jag frös..) Älskar att bo på landet.

Myser ner mig i soffan med filt & brasa framför en barbiefilm. Ni som inte känner mig -jag ÄLSKAR barbiefilmer! Finns verkligen inget bättre. That's it! *blink*



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0