Ideé

Babes, min bror har kommit med ett förslag som jag själv tycker vore ganska roligt. Många bloggare visar ju sina läsare vad dom har i sin väska osv. Jag lägger allt, & då menar jag verkligen allt i mina jackfickor. Så till det som min bror kom på.. Vi tänkte göra en videoblogg där jag tömmer mina jackfockor och visar vad jag har där i. Har faktiskt inte tömnt fickorna sedan mitten av oktober och varje dag hamnar det alltid något skräp eller så i fickorna.
Så imorgon kommer vi spela in videon och så kommer den upp någon gång under morgondageen. Tycker själv att det ska bli lite intressant eftersom att jag inte har en aning om vad som kan finnas i dom. Hehe!


puss


Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

Haha, du & dina fickor :p

2011-12-09 @ 12:45:00
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0