Buhu !

Heej! :)

Vet ni? Jag grät nästan i skolan idag!
Håller på med filmanalys på svenskan så vi kollade på Pojken i randig Pyjamas och när den var slut var mina ögon typ tårfyllda..! Och Anne som satt bredvid mig längst bak i klassrummet, satt helt chockad och gapade! Måste sett rätt så.. skumt ut..?
Så när vår lärare stängt av tv:n så säger hon;
"Behöver du sminka om dig nu, Angelica?"
Sen efter typ fem minuter så säger hon;
"Nej, hörrni! Jag tror vi får ta fem minuters rast, dom två där bak ser ju helt paralyserade ut!"
Haha, jag och Anne;)
Alltså, jag har aldrig blivit så berörd av en film som jag blev av denna. Gud, efter en film brukar man ju kunna prata iaf, men nej, både jag och anne gick runt i korridoren som om vi sett ett spöke eller whatever shit!


paralyserade cheeyer jaaao ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0