.


Okej. Just nu håller tjejerna på att förbereda sig för beep testet. Och jag sitter framför datorn ?! Jag vill också springa tills jag dör !!

Blev ju som ni säkert förstår hemma idag. Har blivit yr också så sitter och sväljer alvedon stup i kvarten. Nästan. Bara det att alvedon inte hjälper !? Och jag har extra stark alvedon. Hmm..?

Jaja, sovit fram tills nu ungefär, och faktiskt tagit fram en bok som jag börjat läsa:).


Vet inte vad jag ska skriva mer, sätter mig väl och kollar lite på film och sen lägger jag mig nog och sover igen. Ganska sjukt egentligen, hur kan det vara rena himelriket att sova. Man bara ligger i en säng (eller på toalettgolv;)) och blundar och är inte ett dugg medveten om verkligheten..?

Jaja, puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0