Fick lust att ladda upp bild från nobelfesten .


jag, karina, issa, barkis & simen
Heej!

Inte bloggat tidigare för att internet har dampat. Nog om det.

Har suttit och kollat film och lite så, har blivit en väldig massa film på sista tiden har jag kommit på;) Men ska snart sätta mig och läsa igenom lite svenska, har ju nationellt prov i svenska imorgon.
Gud. Det känns helt sjukt, NP:na har alltid varit så långt borta, något man gör när man är stor liksom. Och nu är jag där. Om 11 h & 30 min. sitter jag i skolan och är antagligen världens nervvrak för att jag ska kugga..


Idag så skulle jag haft ett delprov i biologi, men eftersom att min lärare sagt att jag skulle plugga på kapitel nio så gjorde jag ju det. Däremot kom hon på att hon sagt fel och att det skulle varit kapitel 19 som skulle bli påpluggat inför delprovet. (vilket jag inte visste om). Så idag kom jag till skolan, skitstolt över mig själv för att jag pluggat som en gris och så har det varit på fel kapitel !?
S
å när jag kom på det så säger en tjej som går i min klass;

- Haha! Du är så skön Julia, det finns ingen annan än du som skulle kunna plugga på fel kapitel till ett prov!!

Öh, hur svarar man på det? Tack..? "..det finns ingen annan än du.." Men herregud det måste väl ändå finnas NÅGON som skulle kunna göra det? Eller..?

Men det löste sig iallfall, ska ta och göra det nästa vecka och då ska jag banne mig inte plugga på fel kapitel!


PUSSI !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0