Fredag & Lördag

Heej !

Kör lite summering av gårdagen och idag:)

Fredag: Skola och sen blev det stan tsm med Anne, Erik och några till. Mys!
Skolan var helt klart sjukt bra, jag och Sara sprang runt i korridoren och körde bår egna verison av quickstep. Måste sett riktigt smexigt ut!

Lördag: Fixade mig och vid två-tiden drog jag och Felicia till bussen. (den var fett late så vi väntade i 45 MINUTER!) sen drog vi på bio och såg Trassel. Roligaste barnfilm jag någonsin sett! Satt och skrattade så gott som hela filmen igenom;)
Sen drog vi och käka och lite så, sen hem.
Jag & Felicia trotsade vintern idag och körde på skinnjackor. Däremot frös båda två typ häcken av oss!

Och nu så ska jag sätta på Bring it on: All or nothing. Inte sett den på tre år och för tre år sen blev jag helt besatt av cheerleding efter att jag sett filmen. Och.. nu är det ju så att jag fortfarande vill bli cheerleder, trots dom gångna åren;) Haha! Så ska väl ta upp besattheten igen med att se en bring it on film:D


PUSS !

bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0