jag ska aldrig mer äta tonfisk !

Usch! Igår åt jag tonfisk i min sallad och direkt efter det började jag må skitilla. När jag och Anne var inne på LO och väntade på att boysen skulle komma höll jag på att spy. Och imorse vaknade jag med världens illamående, huvudvärk och magont. Härligt!

Sen så drack jag alkohol igår, ytterst lite däremot men magen & illamåendet tyckte inte om det och hela illamående grejen blev ju bara värre. Smart Julia!


Haha, old pic på en bakis brud ((;



Ska gå och lägga mig i min varma säng och tycka synd om mig själv..! ;)

Kommentarer
Postat av: anne '

Jag sa ju att det inte var smart ! ;o <3

2011-02-26 @ 17:00:01
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Erik ^^

Oj, srry bby, borde la ha druckit det själv. ;s <33

2011-02-26 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0