min näsa gör ont :o

Scheniis Peniis ! ;)

Drog in till stan vid sju tiden, satt och väntade på centralen i en halvtimme på Anne och sen stod vi och väntade i ytterligare en halvtimme inne på Åhlens eftersom att bussen som skulle ta oss till LO typ aldrig kom..

Iallafall, drog som sagt in till LO och där mötte vi upp Erik, Oliwer & Johannes, men det var väl mest Erik som hänkade oss hela kvällen. Mys mys!



Mamma hämtade mig för ungefär en timme sen inne i stan och ska nog ta mig något att äta nu, kanske kolla någon film och sen börja dra mig mot sängen. Ska förmodligen åka till Stockholm med mammsi imorgon och jag är aningen trött nu..



PUSSI !


Kommentarer
Postat av: erik '

Jag hänkade er jaaa.. Kommer inte ihåg det, men okeeej. xD <33

2011-02-25 @ 23:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0