P U M B A !

Heej Timon & Pumba och alla andra ! :D


Hade ju NP idag och gud vad jag var nervös innan, men kändes som om det gick ganska bra ändå!:)

Blir inte mycket skrivet i bloggen numera.. Har mycket plugg och så, så det blir ju inte så mycket tid över till bloggen, tyvärr:(
Men ni får stå ut med den kassa updateringen ett tag till, snart är det lite lugnare i plugget igen och då blir det även fart på bloggen! :)

Nej, ska sätta mig och ta itu med engelskan och lyssna på min lillebror som klagar över hur ont han har i sin brutna armbåge;)


PUSS !


ge mig sommar, tack ?



Kommentarer
Postat av: Julia

Måste säga några saker Julia & tacksam för svar :)

Du Saknar din " fjortis period " men hahahaha du

Har aldrig vart fjortis ? En ful wnbe ;) och du kollar

Snygga outfits som man ska när mant brun och s0 , men

Du blir inte brun .. Din mjukis dress är fejk , kalla det underställ för det är bbara långt ifrån mjukis dres, byxor & tröja av flis ? Grymt fult . Tänk på vad du skriver och inte leka.. Va dig självbi det blir super ;|

2011-02-08 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0