> Plumba and the Plumbum <

Cha Cha !

Blev en hejdundrandes mysig kväll/natt igår!


Åkte ju som sagt in till stan, mötte upp Anne och Erik (däremot kom inte Nils, bad for Anne;)) Drog till bion och så. Såg 127 Hour och alltså, den var okej, men inte min stil av film direkt. Och den var riktigt äckligt under nån scen och Anne tyckte att det var så himla vidrigt så hon bah "Gaah! Julia, håll mig i handen och säg till när det är borta!" och så satte hon upp fötterna i luften, ena handen för ansiktet, kröp så långt ner i stolen hon kunde komma och kramade min hand så den bröts på säkert 7 ställen. Lilla knäppis!
Efter filmen skulle vi gå till ICA och köpa choklad, men dom hade stängt 19.00. Liksom vilken ICA-affär stänger klockan sju?! Weird.
Drog hem till mig sen iaf och jag och Anne låg och snackade till tre då vi kände att vi var fruktansvärt trötta och klockan elva imorse blev vi väckta. Härligt! Frukost serverades runt tvåtiden och sen var planerna att Erik, Jesper och kanske Klas skulle komma och ha lite kul med oss här ute i byn;) Men boys är boys och självklart så kom dom inte iaf!
Så dagen har spenderats under ett täckte och pratats sönder med frugan! Och hon drog för typ en timme sen eller nåt.

Men det senaste dygnet har varit ytterst mysigt !
Så puss på det.




Jaaa00, puss!

Kommentarer
Postat av: erik '

helt inte mitt fel!

det var klas morsa som typ dampa sönder, och jesper palla inte anne eller nåt, jag venne. ;( <33

2011-02-22 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0