p.u.s.s

Ny header borde ha kommit upp. Nåt fel på min data så ser inte om den kommit eller inte. Men den borde vara uppe, iaf.

Åh gud! Jag måste plugga engelska, prov imorgon, men jag orkar inte. Har verkligen inga krafter kvar i kroppen, ändå väntar skolan imorgon, och prov..!
Fortfarande lite feber, och har inte ätit på två dagar (bortsett från två kanelbullar) för att jag inte haft någon matlust, så nu är min ork helt slut, som sagt.

Ska ta och svälja alvedon eller ipren eller vad som helst, sen ta tag i mitt plugg och efter det blir det sängen, bums! Vaknade runt tolv idag ändå vill mina ögonlock inte hålla sig uppe..?

Hej förresten!


Kommentarer
Postat av: anne '

men cp - bild på mig däruppe i headern ;o



men krya älskling <3

2011-02-16 @ 18:41:24
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: erik '

Sängen, bums! xD

Och hoppas du mår bättre imorgon. :) <3

2011-02-17 @ 18:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0