Saknar min fjortistid. Faktiskt.

Hääjsaaawn !

Sorry för att jag inte bloggat nåt idag.
Jag och min syster har varit väärsta coola idag.


eller hur ? ;)


J
ag och Felicia har sminkat oss typ halva da'n, och sen har vi gått runt i svarta linnen + leggins och reflexvästar (felicia bytte däremot precis om innan bilden togs).


Och.. Jag saknar min tid som riktigt liten skit fjortis.. Faktiskt. Låter helsjukt men den där fjortisen är verkligen jag.. Och när jag såg mig i spegeln idag med typ tre ögonfransar, mascara i ungefär hundra lager;) Det kändes verkligen så jag.



Ajja, ska ta och göra något med min familj nu och sen blir det Melodifestival mys med Felicia. Precis som alltid;)
Både jag och Felicia sitter alltid bänkade med popcorn, chips, läsk och godis när det är melodifestivalen. Trots att jag inte tycker om det längre så måste man ju hålla på traditionerna och det är så det blivit varje år;)



PUSS on you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0