sick b-rud

Godmorgon !

Mår verkligen skit. Illamående, huvudvärk(som jag förövrigt haft i en vecka nu), halsont, ont i kroppen, ja ni vet, skit helt enkelt.
Ändå är jag påklädd, sminkad och har ätit frukost men känns som om jag borde stanna hemma idag..
Nu är det ju bara så att vi har beep på idrotten idag och är det något jag älskar på idrotten så är det beep. Spring tills du dör liksom.
ÅÅÅÅÅNGEST ! Vet inte hur jag ska göra, vara hemma och vila upp mig så att jag kan gå imorgon ? Eller, gå till skolan, köra beep tills jag döör, få värre halsont osv. osv. och sen komma hem död och inte dra till skolan imorgon..

Idag har jag bara 2 riktiga lektioner, men det kan jag ta ikapp med senare..
Imorgon har jag BARA riktiga lektioner..

Får se hur jag gör. Blir jag hemma bloggar jag mer innan fem, blir jag inte hemma bloggar jag mer efter fem ;) Höhö! Nej, men vi får se:P


PUSS !


sick b-rud !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0