Sleeping Princesses

Hej !

Efter odm två första lektionerna idag sa min mage och illamående ifrån en tredje. Så låste in mig med anne på en toa där vi satt och snackade.. Under lunchen låste vi in oss på samma toalett, men.. vi sov ! Vi la oss på golvet, drog ner våra jackluvor över huvudet och somnade båda två! Sen blev vi väckta ett par gånger av att någon rycker i dörren och skriker "MEN HUR LÅNG TID KAN DET TA ATT SKITA EGENTLIGEN ?!" Men det gjorde inte så mycket, det var bara att sluta ögonen igen och somna om. Efter ett tag ringde Erik den skiten och väckte oss. När Anne lagt på, lägger hon sig ner och säger till mig;
"Fem minuter till?"
O
ch vi la oss ner och skulle vakna till i fem minuter, men vet ni? -VI SOMNADE OM (!) Men vaknade efter typ en kvart och min första tanke var,  var är jag? *vänder på huvudet* jaha, anne ligger brevid mig.. Vänta, oranget golv? Och en toalettstol?! VART ÄR JAG ?!!?!
Sen vaknade Anne två sekunder efter, minst lika förvirrad. HAHA!:D
Erik ringer en gång till och anne bah;
"Julia, vi måste vakna nu.. Vi ska åka hem och Erik väntar på oss.."
Jag; "NEEEJ! Jag vill inte!!! Jag vill SOOOOVAAAA!"

Haha, första gången i mitt liv jag sovit på toalettgolv. Förresten så har skolan sjukt mjuka toalettgolv.. Fattar inte att jag somnade..

Vi drog in till stan med Erik för att vänta på nästa buss hem. Och på bussen in till stan lutade jag huvudet mot Eriks axel och plötsligt satt jag bredvid Kapten Krok! -ja, jag somnade igen..! Och drömde om kapten krok?

Ja, sen hem dårå och plugga och lite så. Funderar på om jag ska tagga till sängen redan nu, är fruktansvärt trött trots att jag sovit två gånger idag!

Anne tog bild på moi när jag sov, och jag på henne när jag vaknade och hon fortfarande låg på golvet och snarkade. Däremot så har jag inte fått dom bilderna än.. Men ska se till att skaffa fram dom snart så att ni får se hur fina vi var där på golvet, på var sin sida om toalettstolen;)

PUSS !




Ni får gammal bild på oss sålänge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0