W I N N E R !

Heej !

Vet ni vad? För ungefär ett år sen slog jag och anne vad om en sak. Något jag inte kan nämna i bloggen för annes skull;) Hur som så skulle den som förlorade vadet bjuda den andre på kinamat. Och nu har vi hållt på i ett år och liksom "Jo, men nu måste du förlora, för jag är sugen på kinamat!"
Okej, till poängen, nyss snackat med anne i tele och ikväll har hon förlorat!! Och som den vinnarskalle jag är så började jag skrika och så i tele när jag kom på att hon förlorat vadet,

Jag; JAAAAAAAAAAAA! YEEEEEEEEES!
Anne; Vad?
Jag; Du förlorade vadet ikväll!! Du ska bjuda mig på kina!
Anne; MEN NEEEEEEEEEEEJ !

Haha! Härligt att vinna, you know? Trallaalalala!

Hur som haver, måste plugga svenska och tyska. Har andra svenska NP imorgon så ska plugga lite på det, och tyska glosor var det ju också ja, SUCK..!


fail



PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0