10/1 -11

Hej!

Skulle bloggat imorse men internet funkade inte. Så skyller på det;)

Skolan idag var helt okej, men fått nytt schema så slutar inte tidigt på fredagar längre utan då blir det skola till klockan fyra som gäller. Åh! Jag som alltid klarat mig undan sena fredagar..! Men det är väl klart att de ska lägga in de sista terminen i grundskolan!!
Känns helt otroligt egentligen. En termin sen är det gymnasium och grejer.
Känner mig lite stressad inför den här terminen. Nu blir det slutbetyg, nationella prov och gymnasieval. Är jättenervös inför gymnasievalet faktiskt (!) Men det blir nog bra. Hoppas jag!

Hur som haver. Det var jätteskönt att träffa alla underbara människor igen!
Tog ett ytterst litet snack med Emelie. Endast några ord, men det behövdes inte mer för att hon skulle blir orolig för mig;) Och Anne och jag har gått runt och snackat hela dagen om vad som hände för exakt en månad sen. Remember? Var ju ute och röjde och det fick allt sina konsekvenser.. Tar däremot inte upp något här på bloggen innan jag vet säkert om det som hänt.


Bild från skolfotot förra terminen:P


Tänkte mig att jag skulle somna tidigt ikväll. Får se om det blir mer uppdatering eller inte:)


PUSSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0