7/1 -11

Hej!

Blev varken bio eller stan idag. Fick inte gå på bio eftersom att den var på kvällen och jag har fortfarande utegångs/kompis förbud on the night. Och stan orkade jag inte åka in till. Föör trött. Föör laat.

Iallafall. Efter att ha snackat med Anne i tele i 2 timmar och 13 minuter;) så åkte jag med mamma till Thuns. Hittade typ världen coolaste skor men fick odm självklart inte.. Hittade även sötaste koftan ever, men den fick inte heller följa med mig hem:( Jaja.

Suttit och kollat på nån gammal video på mig när jag var runt 4 år. Vad kan man säga? Självisk liten skit. Haha, nej men. Jag var bossig redan då helt enkelt och det var bara jag jag jag & åter igen jag som gällde om man säger så;)


plutt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0