Bilder från igår ^^

Hej!

Var helt underbart att ha Sophie här! Hade ju inte träffat henne på ett bra tag.
Hur som, jag & mammi hämtade upp henne i stan efter att vi kollat in gymnasierna och så, vi drog hem till mig, låg och dunkade musik, snackade och hade det trevligt!
Sen drog vi ner till byn, haha! Köpte hamburgare på pizzrian och satte oss på dagiset och åt där. Mys!
När vi kom hem snackade vi med en massa folk och provade klänningar, och dunkade ännu mer musik.
Sen kom vi på att vi skulle sitta uppe hela natten och kolla på film. Sophie försökte hela kvällen få mig att gå med på att se The Strangers,
 
hon bah; "Amen julia, den är inte läskig. Du kan hålla mig i handen hela tiden om du vill."
S
å började vi se den och efter typ fem minuter Sophie bah,
"Men gud julia! Filmen har knappt börjat och det kommer inget läskigt just nu, du behöver inte hålla min hand så hårt?"
Ha
ha, asså jag var så sjukt rädd! Och när det gått 20 minuter av filmen så säger Sophie
"Nej, julia, jag kan inte ljuga för dig längre. Det här är den värsta film jag sett, och jag sitter själv och typ kallsvettas nu för att jag är så rädd, kan vi stänga av?"
Då flyger jag fram mot datorn och slänger mig på avstängning knappen. Haha!
Vi började kolla på materialgirls istället, men båda somnade efter typ en halvtimme;)

Vaknade imorse, duschade, rakade oss (och huden under min arm frätes allvarligt bort, gör skitont!:(), la ansiktsmasker och myste, drog sen till Allianshallen och träffade söta brudar!




Mamma kom & hämtade mig på allians efter nån timme, så då drog vi och solade, nu är jag bbrun ! Lovely!




PUSSI ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0